BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 19, 2011

TTTIIIIDDDAAAAKKKK.........

Assalamualaikum semua.... Nampak nye hari ni mungkin hari terakhir kita berjumpa... Saya akan pulang ke asrama (SABAK BERNAM) pada esok hari..... sekolah la plak.... mungkin sebulan baru kita akan berjumpa lagi.... jadi di sini saya akan menulis apa yg t'buku di hati saya sekarang ni...

HOMEWORK???? TIDAAAK......

jangan tanya pasal homework la.... aku memang x kan buat punya... kalau kata homework tu ada 100%, aku akan buat 20% je... x cye???? suka hati la... korang semua boleh tanya member-member aku.... terutama GSM(geng aku kat sekolah;Gedik Sepanjang Masa)....

BYE-BYE RUMAH.....

nampaknya rumah aku yang serba "indah" ni akan aku tinggalkan esok....bye-bye sepupuku(Muhd. Nazirul Fikri/Kiki)... terima kasih kerana banyak membimbing aku sepanjang cuti ni.....(x banyak membantu pun....) Dia merupakan pembekal internet kepada aku sepanjang cuti ni.....

SEKOLAH????ARRRGGGHHHH.......

Esok sekolah.... bosanla macam ni.... esok kena jumpa muka2 yang bosan lagi.... x pe la... sabar je la...

ok... jumpa lagi lain kali... bye-bye.....

0 comments: