BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 16, 2011

Alaaahaaiiiiiii...... Cobaan....

Hello sume..... hari ni mungkin merupakan hari yg paling sedih dalam hidup aku....... haish.....
antara sebab2 aku sedih ialah:

  1. motor aku rosak...(x boleh pergi masjid n pergi melepak...)
  2. atuk accident.. (berlanggar dengan anak wak misbah masa balik masjid.... duduk wad satu malam)
  3. hati aku retak...(aku dikecewakan dalam cinta.. 'dia' x nak terima aku sebagai BF 'dia', katanya banyak halangan... entah lah...)
  4. line Internet macam f****r.... (dah pukul 4 pagi ni baru boleh online+tulis blog+buat kerja...)

adui la..... macam mana nak hidup kalau hidup penuh masalah.... so... tolong la komen macam mana nak riang kan hidup aku....

p/s:life without rules is nonsense
     life without problem is boring
     life without girlfriend is miserable
     life without fun is SUPER BULLSHIT!!!!!!

0 comments: